Світ вступає у століття людини. Більше, ніж будь – коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу людини.

В. Сухомлинський

середа, 16 лютого 2022 р.

   17 лютого

1 урок

Я досліджую світ

Тема уроку. Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ. Гра «Ми – винахідники"

Матеріал підручника. Я досліджую світ, стр. 20-21


Діти-генії

Дитячі винаходи - це цікаво

Ми-винахідники






2 урок
Музичне мистецтво

Тема уроку. Хор. Ансамбль. Казка про колобка. О.Шевченко м\ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей»




Вивчити пісню "Колобок"


 
Котиться, котиться лісом Колобок,
Він утік від баби з дідом.
Котиться, котиться з боку на бочок,
Пісенька лунає слідом!

Приспів:
Пісеньку цю знаємо,
Разом заспіваємо,
Разом заспіваємо:
Я від баби утік,
І від діда я утік,
Колобок, колобок,
Рум'янесенький бочок!
Я від баби утік,
І від діда я утік,
І від тебе утечу!

Котиться, котиться із бочка на бік,
Бачить – зайчик-пострибайчик.
Раз! І від зайчика весело утік,
Швидко-прудко, наче м'ячик.

Приспів.

Котиться, котиться, щось, мабуть, шука,
А назустріч – вовчик-братик.
Він і від вовчика весело втікав,
Пісеньку свою співати!

Приспів.

Котиться, котиться з долу на горбок,
Зустріча його ведмедик.
Від косолапого втік наш колобок,
Нехай їсть малину з медом!

Приспів.

Котиться, котиться, хай йому щастить,
Бо лисичка десь гуляє,
Може, лінується, може, просто спить,
Колобка не зустрічає.

Приспів.



4 урок
Образотворче мистецтво
Тема уроку. Ляльковий театр. Актори-ляльководи.
Ліплення з пластиліну одного з персонажів казки «Колобок».
Гра-вигадка: придумати іншу кінцівку казки про колобка.


Немає коментарів:

Дописати коментар