Світ вступає у століття людини. Більше, ніж будь – коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу людини.

В. Сухомлинський

неділю, 13 березня 2022 р.

   14  березня

 Українська мова ( читання)

Тема уроку. Закріплення знань про букву є, Є. Позначення нею двох звуків [йе].

Матеріал підручника: Буквар, с. 47-48

Завдання:

1. Розчитування

2. Прочитати  слова. Зробити звуко буквенний аналіз слів:

єнот, заєць, малює, Євген. Записати у зошит з читання.

Пам'ятай!

Якщо буква є стоїть на початку слова ,складу,  або виділяється як  окремий склад, то вона позначає два звуки 


 Якщо  буква є стоїть у кінці складу після приголосного, то  приголосний робить м'яким і позначає один звук



3. Навчитись швидко читати скоромовку про єнота.

4. Прочитати і навчитись переказувати казку " ЯК БІЛКА І ЗАЄЦЬ ОДНЕ ОДНОГО НЕ ВПІЗНАЛИ"

5. Попрацюйте за матеріалами відеоуроку

Відео урок Буква є


Математика

Тема уроку.Порівняння двоцифрових  чисел.  Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

Матеріал підручника: с. 93, зошит, с. 23

Завдання:

1. Прослухайте пояснення за відео

Пояснення

2. Працюйте за матеріалами відео уроку. Під час виконання завдання не забувай про паузу.



3 урок

Українська мова ( письмо)

Тема уроку. Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. 

Завдання:

1. Прослухайте пояснення написання великої букви Є

Письмо букви Є

Відео урок

2. Робота  в прописах.

3. Списати слова з букварика на стр. 47 у  робочий зошит у косу лінію.

  Не забувай! 

1. Починаємо писати слова  з нового рядка з великої літери. 

2. Кожне слово виділяй комою. 

3. Слідкуй за каліграфією.

 4 урок

Я досліджую світ

Тема уроку. Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії»/ «Дитяча  кімната моєї мрії» 

Матеріал підручника: с. 22-23, зошит, с. 16-17

Завдання:

1. Розглянь сторінки підручника. Дай відповіді на запитання.

- Розкажи про свій будинок.

- Скільки в ньому кімнат?

- Що зроблено для зручності мешканців у твоєму будинку?

- Розкажи про  своїх сусідів? З ким ти дружиш?

- Де живуть твої родичі?

- Коли ти їх провідуєш?

- Як дістаєшся до них і яким транспортом?




2. Виконай завдання у зошиті на сторінці 16-17.

3. Практична робота.

  Сконструюй з конструктора кімнату або оселю своєї мрії.

  Якщо немає констурктора, то намалюй.

4. Переглянь відео урок.

Де я живу

    Запиши і запам'ятай  свою адресу

    1. Прізвище та ім'я ( Кожен пише своє )

    2. Вулиця на якій живеш та номер  будинку

    3. Район ( Хмельницький)

    4. Область ( Хмельницька)

    5. Держава ( Україна)


Немає коментарів:

Дописати коментар