Світ вступає у століття людини. Більше, ніж будь – коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу людини.

В. Сухомлинський

понеділок, 14 березня 2022 р.

                        15 березня

 Українська мова ( читання)

Тема уроку.  Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за  В. Коваленко)

Матеріал підручника: Буквар, с. 49

Завдання уроку:

1. Розчитування

Тренажер з розчитування

2. Працюємо за матеріалами відео уроків



3. Прочитати текст за Валентиною Коваленко " Буруля"

4. Дайте відповіді на запитання

✋Чи доводилося тобі спостерігати, як ростуть бурулі з
дахів? 
✋Чому вони можуть бути небезпечними?

2 урок 

Математика

Тема уроку. Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.

Матеріал підручника: Математика, с. 94, зошит, с. 24

Завдання уроку:

1. Завдання для усного рахунку
 Коли виконаєш обчислення всіх прикладів - натисни на галочку у правому нижньому кутику

2. Пояснення виконання завдань за підручником, с. 94


Завдання 4 ( задача)
     1. Прочитай уважно задачу.
     2. Прочитай уважно запитання задачі.
     3. Визнач, що в задачі уже відомо, а що потрібно знайти.
     4. Зобрази схематично, або склади скорочений запис до задачі вказуючи на те,що  вже відомо , а що потрібно знайти познач ?.
     
      Дай відповіді на запитання?
☝  Скільки всього шоколадних фігурок використали для оздоблення торта?
☝ Скільки було фігурок з чорного шоколаду?
☝ Якими ще фігурками оздоблювали торт?
☝ Чи відомо скільки їх було?
☝ Про що потрібно дізнатись у задачі?

       Задача на знаходження невідомого доданка

Було всього 17 фігурок
з них - 10 з чорного шоколаду, 
решта - ?,  з білого шоколаду.
Щоб розв'язати задачу,  складаємо вираз
17 = 10 + ?
Отже, щоб дати відповідь на запитання задачі, потрібно пригадати правило знаходження невідомого доданка


Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок

Отже, 17 - сума, 
10 - відомий доданок
решта - невідомий доданок
Щоб знайти решту ( невідомий доданок) потрібно:
17 - 10 = 7

Пригадай! Щоб визначити кількість дециметрів і сантиметрів у  двоцифрому числі потрібно визначити десятковий склад числа.
Десятки у дфоцифрому числі -  це кількість дециметрів.
а одиниці - кількість сантиметрів.
Наприклад.
                  15 см =  .. дм .. см
 У числі 15  міститься 1 десяток і 5 одиниць, бо 15 = 10 + 5, або 1 д. + 5 од
  Тому: 1 десяток = 1 дм , а 5 одиниць = 5 см
                   15 см = 1 дм 5 см

      Усі завдання з підручника виконуй у робочому зошиті. Не забувай відступати 4 клітинки , щоб виділити роботу від роботи. 

 4 урок

Українська мова ( письмо)

Тема уроку. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

Працюємо у робочих зошитах

Завдання уроку.

1. Працюй за матеріалами  відео презентації.



2. Прочитай текст. 
✒Спиши у  робочий зошит писаними буквами. 
✒Коли пишеш, коментуй написання літер і з’єднань.

 Пригадай написання вивчених букв






5 урок
Дизайн і технології

Тема уроку. Догляд за одягом і  взуттям

Альбом, стр. 55-57.
Завдання:


2. Виконати завдання на стр. 55-56 альбому
3. Практична робота
     Вирізати черевик і плаття. Проселити у черевику шнурки, а в платті поясок.











Немає коментарів:

Дописати коментар