15 березня
Українська мова ( читання)
Тема уроку. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко)
Матеріал підручника: Буквар, с. 49
Завдання уроку:
1. Розчитування
2. Працюємо за матеріалами відео уроків
3. Прочитати текст за Валентиною Коваленко " Буруля"
4. Дайте відповіді на запитання
✋Чи доводилося тобі спостерігати, як ростуть бурулі з
дахів?
✋Чому вони можуть бути небезпечними?
2 урок
Математика
Тема уроку. Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на
знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка.
Матеріал підручника: Математика, с. 94, зошит, с. 24
Завдання уроку:
1. Завдання для усного рахунку
Коли виконаєш обчислення всіх прикладів - натисни на галочку у правому нижньому кутику
2. Пояснення виконання завдань за підручником, с. 94
Завдання 4 ( задача)
1. Прочитай уважно задачу.
2. Прочитай уважно запитання задачі.
3. Визнач, що в задачі уже відомо, а що потрібно знайти.
4. Зобрази схематично, або склади скорочений запис до задачі вказуючи на те,що вже відомо , а що потрібно знайти познач ?.
Дай відповіді на запитання?
☝ Скільки всього шоколадних фігурок використали для оздоблення торта?
☝ Скільки було фігурок з чорного шоколаду?
☝ Якими ще фігурками оздоблювали торт?
☝ Чи відомо скільки їх було?
☝ Про що потрібно дізнатись у задачі?
Задача на знаходження невідомого доданка
Було всього 17 фігурок
з них - 10 з чорного шоколаду,
решта - ?, з білого шоколаду.
Щоб розв'язати задачу, складаємо вираз
17 = 10 + ?
Отже, щоб дати відповідь на запитання задачі, потрібно пригадати правило знаходження невідомого доданка
Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок
Отже, 17 - сума,
10 - відомий доданок
решта - невідомий доданок
Щоб знайти решту ( невідомий доданок) потрібно:
17 - 10 = 7
Пригадай! Щоб визначити кількість дециметрів і сантиметрів у двоцифрому числі потрібно визначити десятковий склад числа.
Десятки у дфоцифрому числі - це кількість дециметрів.
а одиниці - кількість сантиметрів.
Наприклад.
15 см = .. дм .. см У числі 15 міститься 1 десяток і 5 одиниць, бо 15 = 10 + 5, або 1 д. + 5 од
Тому: 1 десяток = 1 дм , а 5 одиниць = 5 см
15 см = 1 дм 5 см
Усі завдання з підручника виконуй у робочому зошиті. Не забувай відступати 4 клітинки , щоб виділити роботу від роботи.
4 урок
Українська мова ( письмо)
Тема уроку. Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Коментоване письмо.
Працюємо у робочих зошитах
Завдання уроку.
1. Працюй за матеріалами відео презентації.
2. Прочитай текст.
✒Спиши у робочий зошит писаними буквами.
✒Коли пишеш, коментуй написання літер і з’єднань.
5 урок
Дизайн і технології
Тема уроку. Догляд за одягом і взуттям
Альбом, стр. 55-57.
Завдання:
2. Виконати завдання на стр. 55-56 альбому
3. Практична робота
Вирізати черевик і плаття. Проселити у черевику шнурки, а в платті поясок.
Немає коментарів:
Дописати коментар